Frakt Returer Garanti och FAQ


Telefonsupport vardagar: 8:30-17:30
 070-770 91 26

Kundtjänst via email:
 support(a)mrgizmo.se

Ångra ett köp eller skapa en retur? 

Du har alltid 14 dagars ångerrätt vid köp av varor på internet. Tänk bara på att produkten måste vara oanvänd och förpackningen skall vara i någorlunda samma skick som du fick den.

Skulle du ångra dig efter 3-4 veckor så går det oftast fortfarande bra att ångra sig då garantin räcker i 3 månader. Hör gärna med oss. MrGizmo strävar alltid efter att ha nöjda kunder.

Så här returnerar du en vara:

1. Logga in på ditt konto

http://www.mrgizmo.se/customer/account/login/

Har du ej lösenord kan du bara fylla i din mail adress: så sänder vi ut nytt lösen.

http://www.mrgizmo.se/customer/account/forgotpassword/

2. Logga in på din sida

3. Välj order

4. Skapa en retur

 

5. Rensa din telefon!

- Logga ut från iCloud

- Logga ut från 'Hitta min iPhone'

- Ta bort säkerhetskoder

Vet Ni ej hur man göra detta går det bra att ringa vår support: 070-770 91 26 eller Apples support: 08-446 93 00

 

 6. Sänd in din telefon till oss:

Retur: 100005564 (ditt ordernummer)
MrGizmo AB
Verkstadsgatan 5
11736 Stockholm

Vi har endast en leveransmetod:

Standardleverans: 79kr (ombud)

Hur levereras min order?

DHL sköter våra leveranser och hämtar beställningar dagligen efter lunchtid.

Er order transporteras till det ombud närmast er leveransadress - när detta är gjort skall ni få en avisering via sms alternativt mejl.

Vilka betalsätt finns det?

Klarna hanterar våra betalningar och erbjuder dessa metoder när ni är redo att checka ut:

Betala direkt
Du kan betala direkt i checkouten.

Betala sen
Få först, betala senare.

Dela upp
Välj själv hur mycket du vill betala varje månad.

Finns alla era produkter i lager för omgående leverans?

Alla telefoner finns i lager för omgående leverans. Tillbehör, prylar, reservdelar, gadgets, etc. har vi slutat sälja och är därmed allihop 'slut i lager' tills vi har tagit bort dem från hemsidan. Vi ber om ursäkt om detta är missvisande för våra kunder.

Vi reserverar oss för enstaka fall av fel i lagerstatus.

Hur lång är leveranstiden?

Normal leveranstid är 1-4 arbetsdagar.

Min order har inte kommit fram, trots att det gått 7 dagar sedan jag beställde?

Det kan bero på flera saker. De två vanligaste orsakerna är:

- Miss vid avisering. Till exempel kan sms ha hamnat fel, mejl kan ha hamnat fel, brevbäraren har glömt att lägga avin i er brevlåda osv. Se till att ni lämnar rätt kontaktuppgifter vid beställning, samt kontakta ert vanliga utlämningsställe och hör om paketet finns där.

- Vi har kontaktat er angående er order och inte fått något svar.

I annat fall, kontakta kundtjänst så hjälper vi er omgående.

Vad händer om varan levereras trasig?

Alla telefoner kontrolleras innan de skickas iväg. Trots det kan oturen vara framme. Skulle er beställning vara trasig på något sätt ber vi om största förlåtelse, och hjälper er omedelbart med ärendet.